Het Dynamische Duo is terug om Gotham City te bevrijden van die vervelende slechteriken en dit keer krijgen ze zelfs hulp van andere superheldenvriendjes! Batman en Robin komen terug om hun geliefde stad te redden van de vernietiging in LEGO Batman 2: DC Super Heroes voor Wii U!
Grijp wederom je cape en handschoenen in dit vervolg op het eerste LEGO Batmanspel. Vecht tegen boeven, gebruik je detective-vaardigheden om slechteriken te berechten en veeg de stad schoon van de plotselinge misdaadgolf. Speel als je favoriete personage en verken geweldige omgevingen van LEGO-stenen tijdens je schurkenjacht. Tijdens deze jacht zul je wisselen van personage om puzzels op te lossen, LEGO-knopen te verzamelen, Minikits te bouwen en misschien zelfs verborgen gouden LEGO-stenen te ontdekken die geheime extra's vrijmaken in Gotham City. Met een compleet nieuw verhaal, leuke verzamelbare snuisterijen en indrukwekkende voertuigen (zoals de Batmobile, Batwing en Batboat) is het dragen van een maillot nog nooit zo aantrekkelijk geweest!
Bewapend met de Wii U GamePad, kun je Gotham City op een hele nieuwe manier verkennen. Navigeer door de stad met een interactieve kaart en rekruteer een team van machtige helden uit je favoriete DC-strips, allemaal via het touchscreen op de GamePad. Daarnaast kun je het hele avontuur los van de tv beleven!
Waarom niet om je creatieve kant laten zien wanneer je personages aan gaat passen? En als je toch bezig bent, vergeet dan niet om de unieke speciale mogelijkheden van je personage te bekijken. Met gasten zoals Superman ben je ook vrij om lekker rond te vliegen en te spelen met nieuwe krachten zoals Super-Breath en Heat Vision. Natuurlijk is Superman nog steeds kwetsbaar voor Kryptonite, maar Robin's Hazard Suit laat hem door giftige stoffen lopen en er is nog veel meer te ontdekken. Denk aan andere pakken die andere krachten geven. Raak bekend met de sterktes en zwaktes van de personages om ze goed in te kunnen zetten! In de Batcave kun je je eigen personage creëren of eerder uitgespeelde levels opnieuw spelen, voor als je bepaalde verzamelbare dingen hebt gemist.
Batman's vrienden zijn van de partij om hem te helpen, dus waarom jij niet? Met een coöperatieve stand waarbij een andere speler op ieder moment kan meedoen of weer stoppen via een dynamisch, in tweeën gedeeld scherm, kun je samen van de LEGO-wereld genieten met een vriend of iemand uit je familie! Het is zelfs mogelijk om een speler op de tv te laten spelen, terwijl de ander het scherm van de GamePad gebruikt. Zo kun je samen boeven bevechten zonder dat je onderling over de ruimte op het scherm hoeft te ruzieën!
Haal dit charismatisch, misdaadbestrijdend avontuur in huis en veeg de straten schoon in LEGO Batman 2: DC Superheroes voor Wii U.