Skylanders Imaginators
Laat je verbeelding de vrije loop in Skylanders Imaginators voor de Wii U! Maak je eigen Skylanders of gebruik bestaande om samen met de oppermachtige Senseis Skylands te redden.
Skylands is in gevaar! Kaos heeft Mind Magic, een eeuwenoude kracht, ontdekt! Daarmee heeft hij een onstuitbaar leger Doomlanders op de been gebracht. Alle hoop rust op jou, Poortmeester. Sluit je aan bij de Senseis, geheimzinnige krijgers uit Skylands, en houd Kaos tegen met behulp van je verbeelding!
Met de mysterieuze Imaginite Creation Crystals kun je zelf Skylanders maken en aanpassen, die Imaginators worden genoemd. Skylanders Imaginators biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden: uiterlijk, krachten, vaardigheden, namen, uitspraken, muziek en nog veel meer. Zo kun je de meest waanzinnige Skylanders maken!
Maak kennis met Skylanders Senseis: gloednieuwe helden die tien verschillende klassen vertegenwoordigen, waaronder Knight, Sorcerer, Bowslinger en Brawler. Skylanders Senseis helpen je bij het trainen van de Imaginators die je hebt gemaakt. Ze geven je supercoole wapens, bieden toegang tot speciale gebieden in de game en leren je geheime techieken, die per klasse verschillen.
Senseis hebben ook unieke vaardigheden zoals Sky-Chi: de ultieme supermove. Er zijn in totaal 31 Senseis, onder wie voormalige slechteriken die nu voor de goede zaak vechten!
Maak de ultieme Skylanders en bind de strijd aan met de boosaardige Kaos in Skylanders Imaginators voor de Wii U.