Voor de eerste keer kun je dit razendsnelle tekenspel op je tv beleven. De draadloze uDraw GameTablet vertaalt je schetsen naar afbeeldingen die voor iedereen zichtbaar zijn op het grote scherm. En met meerdere manieren om te spelen staat Pictionary voor Wii altijd garant voor meeslepend meerspelerplezier!
De uDraw GameTablet is de perfecte partner voor een potje Pictionary. Om te beginnen hoef je slechts de Wii-afstandsbediening aan te sluiten op het accessoire. Vervolgens kun je de bijgesloten stylus gebruiken om je schetsen te maken. De uDraw GameTablet biedt je een canvas van 10 bij 15 centimeter, wat tekenen net zo intuïtief maakt als wanneer je dat met potlood en papier doet!
Net als het populaire bordspel daagt Pictionary op de uDraw Game Tablet spelers uit om afbeeldingen te schetsen, die hun teamgenoten en tegenspelers zo snel mogelijk moeten zien te identificeren. Maximaal vier teams kunnen proberen de overwinning in de wacht te slepen op een 3D-spelbord of meedoen aan tal van nieuwe spelstanden die mogelijk worden gemaakt door de Wii en de uDraw GameTablet.
Het spel bevat meer dan 3000 aanwijzingen om mee aan de slag te gaan. Aan jou de keuze of je aan het schetsen wilt slaan met de pittigere aanwijzingen voor volwassenen in verschillende categorieën of met aanwijzingen voor jongeren, zoals “At the Zoo” (in de dierentuin) of “Animal Houses” (dierentehuizen). Maar de enorme afwisseling is niet alleen te danken aan de vele aanwijzingen. Pictionary Mania biedt zeven verschillende tekenstanden die het moeilijker maken om je boodschap over te brengen. Rotation Frustration laat het beeld bijvoorbeeld langzaam ronddraaien terwijl de aanwijzing wordt getekend. Bij One Line worden de spelers uitgedaagd om de volledige aanwijzing te tekenen zonder de stylus van het canvas van de uDraw GameTablet te halen. Je zult al je Pictionary-kunsten moeten aanwenden om het spel tot een goed einde te brengen, als de spelregels opeens veranderen!
Of je nu een klassiek spelletje Pictionary wilt spelen of jezelf tot het uiterste wilt drijven met Pictionary Mania, de Wii en de uDraw GameTablet maken het mogelijk om iedere tekening te maken met allerlei verschillende pentypes en kleuren. En als je artistieke talent niet zo groot is als je verbeelding, kun je ook profiteren van verschillende kant-en-klare vormen! Ten slotte is er ook nog de spelstand Free Draw, waarin je alle creatieve gereedschappen van het spel kunt gebruiken om kleurrijke meesterwerken te maken, zonder dat je gestoord wordt door een tikkende klok.
Ervaar het plezier van het snelle schets- en giswerk van Pictionary zoals je het nog nooit hebt beleefd, met het nieuwe Pictionary voor Wii in combinatie met de uDraw GameTablet!