uDraw StudioTM met uDraw GameTabletTM
Breng je verbeelding tot leven op de Wii met een creatief hulpmiddel dat ieder huis omtovert tot een atelier.
Om te beginnen hoef je slechts je Wii-afstandsbediening aan te sluiten op de uDraw GameTablet, een innovatief stukje hardware dat is uitgerust met een drukgevoelige stylus en een canvas van 10 bij 15 centimeter. Hij haalt zijn energie uit de batterijen die al in je Wii-afstandsbediening zitten. Het draadloze ontwerp van de uDraw GameTablet houdt in dat je hem kunt gebruiken waar je maar wilt, om vervolgens toe te zien hoe je bewegingen met de stylus op de tekentablet worden vertaald naar een afbeelding op je tv.
Als je eenmaal je perfecte kunstwerk hebt gemaakt - en misschien zelfs een van de ruim 15 nabewerkingseffecten hebt toegepast om het zwart-wit te maken of er een sepia- of neontintje aan te geven - is er nog genoeg plezier te beleven. Wat dacht je van de herhalingsfunctie, waarmee je je creaties nog een keer tot stand kunt zien komen, maar dan 2 of 4 keer zo snel? En aangezien het mooiste van kunst is dat je het met anderen kunt delen, stelt uDraw Studio je in staat om alles wat je maakt op te slaan op een SD-kaart. Dankzij deze functionaliteit kun je schilderijen afdrukken, schetsen e-mailen en al je kunstwerken verspreiden. Wie weet wordt het stukje kunst dat je op de tv hebt gemaakt wel de nieuwe aanwinst in het 'museum' op de koelkastdeur van je oma!
Geef de artiest in jezelf de kans om te stralen op de Wii door aan de slag te gaan met de uDraw GameTablet en uDraw Studio. De mogelijkheden zijn net zo eindeloos als je verbeelding!