Shaun White Snowboarding: World Stage
Zoek opnieuw de sneeuw op, in een nieuw deel van de populaire Shaun White Snowboarding-serie voor Wii.
Shaun White Snowboarding: World Stage – de opvolger van Shaun White Snowboarding: Road Trip – nodigt je opnieuw uit om, met je voeten op het Wii Balance Board, door de sneeuw te snijden op de mooiste locaties ter wereld. Beweeg simpelweg naar voren, naar achteren en van links naar rechts om het snowboard te besturen en halsbrekende stunts uit te voeren. Of bestuur je snowboard met de Wii-afstandsbediening. Door de afstandsbediening te draaien, kun je de snowboarder naar links en rechts sturen, en met een snelle beweging op het juiste moment hem adembenemende sprongen laten maken.
Hoe je het spel ook bestuurt, je zult alles op alles moeten zetten om je positie op de wereldranglijst te verbeteren. Jij en je team beginnen je professionele carrière onder aan de ladder, en moeten van de honderdste plaats op de wereldranglijst de nummer-één-positie proberen te bereiken. Reis de wereld over en schrijf je in voor elke wedstrijd waar ook maar een klein beetje sneeuw te vinden is. Je zult de meest fantastische locaties bezoeken – van de half-pipe op Times Square tot een helling in hartje Parijs – terwijl je 75 unieke uitdagingen aangaat en acht kolossale bergen bedwingt!
Naarmate je verder komt in het spel zal je team groeien, doordat je boarders uit de hele wereld kunt contracteren. Zo kun je de individuele kwaliteiten van elk teamlid gebruiken en de beste snowboarder inzetten voor de verschillende uitdagingen. Bovendien kun je door goed te presteren je team uitdossen met een collectie vrij te spelen snowboardschoenen, boards, jassen, helmen en stickers.
Je kunt niet alleen optrekken met je virtuele team, je kunt ook je echte vrienden uitnodigen om mee te doen. Shaun White Snowboarding: World Stage bevat een uitgebreide multiplayer-stand waarin vier spelers met of tegen elkaar kunnen spelen. Eén speler kan daarbij gebruikmaken van het Wii Balance Board, terwijl de andere spelers de actie besturen met een Wii-afstandsbediening.
Onderweg kom je ongetwijfeld de legendarische snowboarder Shaun White tegen. Denk je dat je goed genoeg bent om een indruk achter te laten, of hem misschien zelfs van het podium te stoten? Als je de wereldtop weet te bereiken in de solostand, kun je je beste scores op het online scorebord plaatsen en zien hoe je het doet in vergelijking met de rest van de wereld.
Wat de online wereldranglijsten ook over je vaardigheden zeggen… jij weet in ieder geval dat je een hele eigen stijl hebt. Shaun White Snowboarding: World Stage maakt gebruik van het Wii MotionPlus-accessoire en laat je op heel precieze wijze trucs creëren, zodat je altijd je unieke stempel achterlaat op de piste. In de trick editing-stand bootst een snowboarder iedere wending, draai en kanteling die je met een met Wii MotionPlus uitgeruste Wii-afstandsbediening maakt op het scherm na. Zo lang je een veilige landing maakt, na de truc die je gecreëerd hebt, kun je deze truc bewaren en op elk moment in het spel activeren.
Maak kennis met de wereld van professionele snowboarders en kies voor de coolste carrière onder de zon, in Shaun White Snowboarding: World Stage. Alleen voor Wii.