Wat is je favoriete onderdeel in Wii Sports? Of je nu warm loopt voor een potje Golf, je bekend staat als koning van de tennisbaan of niet verslagen kunt worden met bowlen… je kunt nu voor elke keer dat je speelt een schatting krijgen van hoeveel calorieën je verbrandt.
Ga naar onze interactieve Wii Sports Calorieëncalculator en voer vervolgens je lengte, gewicht en een schatting van hoeveel tijd je besteedt aan je favoriete sporten in Wii Sports in. De Calorieëncalculator zal voor je berekenen hoeveel calorieën je na afloop van het spelen ongeveer verbrand hebt.
De gegevens op de site worden bepaald met het MET-systeem, dat ook gebruikt wordt in Wii Fit Plus en waarmee je kunt bijhouden hoeveel calorieën je kwijtraakt tijdens het uitvoeren van oefeningen op het Wii Balance Board.
Klik hier om de Wii Sports Calorieëncalculator zelf uit te proberen en meer te lezen over MET's.