WiiWare
Sandy Beach is een 3D-spel waarin je zandkastelen bouwt met behulp van de Wii-afstandsbediening. Daarna kun je er afbeeldingen van opslaan in je fotogalerie. Verder kun je samenwerken met een tweede speler bij het vormgeven van je zandkasteel, op de rustige stranden van Sandy Beach. In de spelstand Crab Battle (krabgevecht) moet je oppassen voor oprukkende krabben. Bouw je kasteel strategisch en verdedig het met kanonnen, want de krabben zijn uit op de totale verwoesting van je zandsculptuur.
Geduld is essentieel als je het opneemt tegen de beste schakers van over de hele wereld met Chess Challenge! Perfectioneer je schaakvaardigheid door te spelen tegen de computer op verschillende moeilijkheidsniveaus, of beklim de wereldranglijsten via de Nintendo Wi-Fi Connection. Win wedstrijden online en zie je positie verschuiven in het klassement. Als je geen tijd hebt om in het echt te schaken met je vrienden, dan kun je Chess Challenge! spelen met tot vijf verschillende Wii-vrienden via WiiConnect24. En dankzij de volwaardige ondersteuning van Mii-personages komt het spel helemaal tot leven!
De heldhaftige hoogvlieger Aero the Acrobat keert terug in de spotlights om de kwaadaardige industrieel Edgar Ektor een halt toe te roepen. Speel als Aero en betreed een betoverende nieuwe wereld. Gebruik zijn acrobatische kunsten om het criminele complot 'Plan B' te verijdelen. Maak nieuwe vrienden (en vijanden) in een wereld die speciaal lijkt te zijn gemaakt voor Aero's halsbrekende avonturen! 45 levels vol dolle acrobatische pret, waaronder bonuslevels, kansruimtes en verborgen kamers!
Stijg op en bereik nieuwe hoogten van plezier met een puzzelspel dat niet van deze wereld is! In Link ‘n’ Launch, moet je een raket lanceren door tegels om te keren en te roteren om de motor van je raket van brandstof te voorzien. In de Mission-stand heb je slechts drie minuten om de volgende planeet te bereiken, en zul je snel tegels moeten verbinden, terwijl je je raket op koers houdt. Denk om niet verplaatsbare tegels heen en verzamel speciale tegels waarmee je je racket kunt verbeteren of extra tijd krijgt. In de Puzzle-stand, moet je een route opstellen via welke alle brandstof- en pijplijntegels worden gebruikt en je het scherm leegspeelt. Met 100 puzzels om uit te spelen, is dit een uitdaging die niet van deze wereld is!
Geduld is een schone zaak, als je ver wilt komen in Chess Challenge! Bouw je schaakvaardigheden verder op tegen de computer op verschillende moeilijkheidsgraden, of speel tegen je vrienden via een draadloze verbinding of op hetzelfde Nintendo DSi-systeem. Begin met oefenen in vriendschappelijke partijtjes en maak echte vorderingen in ELO-beoordeelde wedstrijden. Je kunt zelfs al je wedstrijdstatistieken bijhouden - win, verlies of remise! Chess Challenge! zal zowel beginners als schaakmeester uren aan het scherm gekluisterd houden!