Als je van koken houdt, moet je zeker even de Nintendo 3DS-demo proberen van Cooking Mama 4 van 505 Games. Bereid met Mama de heerlijkste gerechten, voor het eerst in volledig 3D. Decoreer Mama’s keuken, verbeter je keukengereedschap en kantel je Nintendo 3DS om op heel nieuwe manieren te kokkerellen.