Rol dit akelige tapijt uit over je woonkamervloer en je gasten zullen geen voet meer in je huis zetten! Voel de verstikkende structuur van het creepy carpet tussen je tenen terwijl je je ogen de kost geeft aan het vreemde sierpatroon met spookachtige spinnenwebben en vleesetende vleermuizen. Gezellig is anders, maar voor fans van de Creepy-serie is dit het ideale accessoire om je kamer - en humeur - in duisternis te hullen!
Als je dit tapijt over je vloer hebt uitgerold, is het einde nog niet in zicht: reken er maar op dat er snel meer gruwelijke curiosa beschikbaar zullen zijn in Animal Crossing: Let's Go to the City. Dus geniet van jouw nieuwe creepy carpet en wacht elke twee weken met spanning op nieuwe onderdelen om je groeiende Creepy-serie verzameling uit te breiden!
Artikelen uit de Creepy-serie kun je nergens anders vandaan halen. Dus als het creepy carpet klinkt als iets waar je niet zonder kunt, ben je vast blij te horen dat je het op eenvoudige wijze aan je verzameling kunt toevoegen.
Om de creepy carpet in handen te krijgen hoef je alleen maar te zorgen dat je tussen 1 en 14 augustus de vriendelijke postbode Pete tegen het lijf loopt. In deze periode met Pete spreken, is de enige manier om het creepy carpet in bezit te krijgen. Kijk dus uit naar de postbode!
Als je je Wii hebt aangesloten op het internet, is het creepy carpet al binnen handbereik. Lees de aanwijzingen hieronder om er achter te komen hoe je dit exclusieve cadeau kunt ontvangen.
Let op: het creepy carpet zal niet bijdragen aan de beoordeling van je woning door de goedwillende juryleden van de Happy Room Academy.