Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate combineert de geliefde zijwaarts scrollende actie van de vorige draagbare Castlevania-spellen met gedetailleerde 3D-graphics om zowel trouwe fans als nieuwkomers iets geweldigs voor te schotelen. Speel wisselend met Trevor en Simon Belmont terwijl ze onderweg zijn naar Dracula om hun familie te wreken. Verzamel verborgen schatten en gebruik de krachten ervan om geheime gebieden van het kasteel te bereiken. Gebruik het diepgaande vechtsysteem om je eigen combo's te maken, en versla de reusachtige eindbazen op je pad om weer een stapje dichter bij Dracula's troonzaal te komen. Dit is alles wat een Castlevania-spel zo gaaf maakt, en nog heel veel meer!
In de aanloop naar de release van het spel, geeft de downloadbare demo alvast een voorproefje op het avontuur, waarin je met Trevor Belmont het voorportaal van Dracula's kasteel mag verkennen.
Ga voor meer informatie naar de Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate-spelpagina en kom snel terug voor de lancering van de officiële website!