Kijk naar een Nintendo Direct-uitzending op 23 januari om 15:00!
Ontvang het laatste nieuws over Wii U-spellen aan de horizon door op 8 januari om 12:00 naar onze Wii U Direct te kijken. Je kunt de presentatie volgen op de Nintendo Direct-site voor over meer informatie over ons gloednieuwe spelsysteem van Nintendo-directeur Satoru Iwata.