23 oktober 2013 – Nu de lancering van Bravely Default op 6 december snel nadert, onthult Nintendo of Europe vandaag de inhoud van de Bravely Default Deluxe Collector’s Edition, de luxe versie van deze hoog aangeschreven role-playing game van Square Enix voor de Nintendo 3DS-systemen.