De korte video toont een poppenshow met Kat-Mario en Kat-Peach en is voorzien van leuke feitjes, tips en quizjes voor Nintendo’s jongste fans. In de eerste video onthullen de twee poppige presentatoren geheimen die de kijkertjes helpen een Mario-expert te worden, waarbij ze worden uitgedaagd om de verborgen Luigi in SUPER MARIO 3D WORLD te vinden. De show levert ook tips om supersterk te worden in Kirby Fighters in Kirby: Triple Deluxe.