31 juli 2014 – In afwachting van de release van Hyrule Warriors voor de Wii U op 19 september, wordt er op dinsdag 5 augustus om 08:00 uur CEST* een Nintendo Direct geplaatst op YouTube en de Nintendo Direct-website. Deze Nintendo Direct biedt meer informatie over de game.
Fans die de (Engelstalige) livestream van Nintendo of America willen zien, kunnen hem op 5 augustus om 05:00 uur CEST bekijken op de Nintendo Direct-website van Nintendo of America.