Wii U
Het Jaar van Luigi is bijna voorbij, en om onze groene held te eren hebben we een paar speciale, tijdelijke aanbiedingen! Lees hoe we Luigi's dertigste verjaardag hebben gevierd in de 12 hoogtepunten uit het Jaar van Luigi!
Ga met Mario en vrienden mee op avontuur en probeer de wereld van Subcon te redden van de tirannieke kikker Wart.
Mario's angsthaas van een broer is terug in Luigi's Mansion 2 voor de Nintendo 3DS, een spannend avontuur vol actie, puzzels en... spoken!