Wii U
Het Jaar van Luigi is bijna voorbij, en om onze groene held te eren hebben we een paar speciale, tijdelijke aanbiedingen! Lees hoe we Luigi's dertigste verjaardag hebben gevierd in de 12 hoogtepunten uit het Jaar van Luigi!
Ren en spring je een weg over platformen en gapende dieptes met Mario of Luigi! Laat geen buis onbezocht en doorkruis grotten en kastelen om prinses Peach uit de klauwen van Bowser te redden.