Bekijk Animal Crossing: Happy Home Designer op onze previewsite!
Animal Crossing: Happy Home Designer verschijnt op 2 oktober voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen, maar vóór die tijd kun je op onze website al een indruk krijgen van wat je allemaal te wachten staat!
In Animal Crossing: Happy Home Designer creëer je droomhuizen, mooie tuintjes en een levendig dorpsplein voor je Animal Crossing-vrienden! Zoek uit in wat voor huis je dierenvriendjes zich het prettigst voelen, en maak vervolgens het huis van hun dromen, van binnen én van buiten. Luister naar hun wensen, kies een stijl en zet de puntjes op de i met de perfecte meubels en accessoires. Zo maak je knusse woningen voor iedereen! Je kunt het dorpsplein ontwerpen door winkels, scholen en andere gebouwen te construeren. En met Animal Crossing-amiibo kun je huizen ontwerpen voor je favoriete Animal Crossing-personages, of ze uitnodigen in huizen die je al hebt ingericht!
Op onze officiële Animal Crossing: Happy Home Designer-site kun je nu al een kijkje nemen naar de game en de verschillende versies die je kunt kopen. Houd je ogen open voor updates, met binnenkort meer informatie over de ontwerpmogelijkheden, delen en amiibo!