Iedereen, ongeacht leeftijd of behendigheid, kan genieten van de spetterende actie in de unieke shooter Splatoon, exclusief voor de Wii U. Twee teams van vier spelers nemen het tegen elkaar op om de grond te kleuren met hun inkt in Turf Wars. Turf Wars zijn razendsnelle online gevechten waarbij je slim te werk moet gaan, want strategie en teamwork zijn essentieel!
Splatoon wordt ondertussen steeds groter en beter! Een enorme software-update heeft onlangs niet alleen nieuwe manieren toegevoegd om met vrienden te spelen, maar ook nieuwe wapentypes, nieuwe kleding en nog veel meer. Kijk voor meer informatie over de game op de de Splatoon-website en houd de officiële Splatoon Facebook-pagina in de gaten voor updates.