Vier de dertigste verjaardag van Super Mario met het Super Mario Maker Wii U Premium Pack
22 juli 2015 – Om de release van Super Mario Maker voor de Wii U op 11 september te vieren, brengt Nintendo of Europe nieuwe hardware- en softwarebundels uit. Hiermee krijgen zowel bestaande fans als nieuwkomers diverse nieuwe opties om te genieten van deze unieke Wii U-game.
De volgende evolutie in de Super Mario Bros.-serie, Super Mario Maker voor de Wii U, laat je niet alleen gloednieuwe levels spelen, maar ook maken en delen. Het spel kon tijdens de E3-gamebeurs afgelopen juni al rekenen op zeer enthousiaste reacties van het publiek, en zal binnenkort de creativiteit van verschillende generaties Mario-fans zeker aanwakkeren als het verschijnt, mooi op tijd voor de 30e verjaardag van het originele Super Mario Bros.-spel.
De Mario (klassieke kleuren)-amiibo uit de Mario 30th Anniversary Collection is ook apart verkrijgbaar vanaf 11 september en de variant met moderne kleuren is vanaf 23 oktober verkrijgbaar.
Of je nu nog maar net een Wii U hebt of een ervaren speler bent, op 11 september wordt ook voor jou de perfecte bundel voor Super Mario Maker uitgebracht.