Nintendo's E3-evenementen brengen de show bij jou thuis!
Deze speciale aflevering van Nintendo Treehouse: Live blikt vooruit op alle actie van de Nintendo World Championships 2015. De show duurt van ongeveer 23:35 tot 00:00 uur en is te volgen via Twitch.
Voor het eerst in 25 jaar zullen gamers strijden om de titel Nintendo World Champion. Acht winnaars van plaatselijke kwalificatierondes in de VS zullen hun krachten meten met acht uitgenodigde tegenstanders in het L.A. LIVE in Los Angeles tijdens een Nintendo-gamecompetitie met meerdere rondes. Slechts een van hen zal uiteindelijk gekroond worden tot 2015 Nintendo World Champion. Op zondag 14 juni van 23:35 - 00:00 uur kun je op Twitch een vooruitblik op het toernooi bekijken via Nintendo Treehouse: Live. Op maandag 15 juni volgt dan het echte evenement tussen 00:00 - 03:30 uur, wederom te bekijken via Twitch.
Kijk live naar diepgaande verslaggeving door de medewerkers van Nintendo Treehouse over de nieuwe producten van Nintendo op de beursvloer van de E3. Deze interactieve show toont via Twitch live gameplay en interviews met ontwikkelaars. Het begint allemaal direct na het Nintendo Digital Event.
De tweede dag van de show laat meer games en informatie zien die niet worden getoond op de E3-stand en is gepland vanaf 18:55 uur op woensdag 17 juni. Kijk live via Twitch.
De start van de laatste aflevering van de show is gepland om 18:55 uur op donderdag 18 juni. Medewerkers van Nintendo Treehouse worden vergezeld door Nintendo-ontwikkelaars voor de laatste kijk op onze line-up voor de E3. Kijk live via Twitch.