8 juni 2015 – Op 14 juni wordt er een update uitgebracht met nieuwe content voor Super Smash Bros. for Wii U en Nintendo 3DS, die onder meer Lucas uit Mother 3 toevoegt als speelbaar personage, evenals een nieuw Miiverse-level voor de Wii U-versie en kostuums voor Mii-vechters die gebaseerd zijn op Splatoon.
Ter ere van deze update geeft Masahiro Sakurai op 14 juni om 16:40 uur een speciale videopresentatie met alle informatie.