27 mei 2015 – Misschien ben je wel bekend met de Yoshi's. Je weet wel: ze hebben een lange, plakkerige tong, ze kunnen vijanden in alle soorten en maten opeten, en ze zijn meestal groen... Maar als je in Yoshi's Woolly World, dat op 26 juni uitkomt voor de Wii U, een van de 40 compatibele amiibo tegen de Wii U GamePad aan houdt, dan krijgt Yoshi in de game een patroon dat gebaseerd is op je favoriete Nintendo-helden!
Als je een wollen Yoshi-amiibo of een Yoshi-amiibo* tegen de Wii U GamePad aan houdt, dan kun je met dubbele Yoshi spelen. Dat zijn twee Yoshi's op één scherm!
We lichten een tipje van de sluier op in de nieuwe CGI-trailer voor Yoshi’s Woolly World hieronder, waarin te zien is hoe Yoshi van gedaante kan wisselen door middel van amiibo.