Bekijk de originele ontwerpen van The Legend of Zelda!
The Legend of Zelda bestaat 30 jaar en daarom laten we een paar tekeningen zien die zijn gemaakt bij de ontwikkeling van de eerste The Legend of Zelda-game voor het Nintendo Entertainment System!
Inderdaad, het is de wereldkaart uit het oorspronkelijke The Legend of Zelda! Als je goed kijkt, zie je misschien een paar van de geheimen die Hyrule herbergt.
We hebben ook een paar kaarten die zijn getekend door Shigeru Miyamoto. Misschien ken je deze locaties nog wel van je avonturen in Hyrule.
Vind je deze tekeningen leuk? Dan zijn de vier nieuwe amiibo in de The Legend of Zelda Collection misschien ook wel wat voor jou. Om het 30-jarig bestaan van de Zelda-serie te vieren hebben we een Link-amiibo in 8-bit-stijl uitgebracht, evenals amiibo van Link (Ocarina of Time), Toon Link (The Wind Waker) en Zelda (The Wind Waker).
Kun je niet genoeg krijgen van The Legend of Zelda? Ga dan naar onze The Legend of Zelda-site of bezoek de Facebook-community voor The Legend of Zelda!