Mario Kart 8 – 25% korting op alle downloadbare content!
Je kunt extra verhaallijnen kopen door in het beginmenu van Fire Emblem Fates: Birthright of Fire Emblem: Conquest BRANCH OF FATE te kiezen, nadat je hoofdstuk 6 in de game hebt voltooid.
Opmerking: om toegang te krijgen tot downloadbare content moet je Fire Emblem Fates: Birthright of Fire Emblem Fates: Conquest hebben.