Wil je deze feestdagen aan Fire Emblem Fates voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen beginnen, maar weet je niet welk koninkrijk je moet kiezen? Dat is begrijpelijk, het is immers geen makkelijke keuze!
Om de keuze iets makkelijker te maken, hebben we hieronder vijf leden van beide koninklijke families tegenover elkaar gezet. Kies telkens wie je het liefst aan je zijde zou hebben tijdens een gevecht. Hopelijk heb je dan tegen het eind een beter idee bij wie je je moet aansluiten!
Dat was het. Nu zou je makkelijk een keuze moeten kunnen maken, en de beslissing is helemaal niet lastig of hartverscheurend meer of zo. Als je voor Nohr kiest, moet je Fire Emblem Fates: Conquest hebben. Ga je voor Hoshido? Dan is Fire Emblem Fates: Birthright voor jou!
Maak je geen zorgen als je alle kanten van het verhaal wilt zien. Je kunt de andere kant aanschaffen in de vorm van downloadbare content*. Er is ook een derde vertakking in het verhaal, Fire Emblem Fates: Revelation, maar we raden aan dat je eerst de andere twee speelt, want hierin worden heel wat dingen verklapt.
Kun je nog steeds niet kiezen? Doe dan nog een test op de officiële Fire Emblem Fates-website, of bekijk het filmpje hieronder en kies na afloop een kant om meer te weten te komen over de twee koninkrijken!
Blijf op de hoogte van alles wat met Fire Emblem te maken heeft op de officiële Facebook-pagina van Fire Emblem.