Ontrafel de info over Poochy & Yoshi's Woolly World op onze officiële website!
Poochy & Yoshi’s Woolly World is een platformgame die van je scherm knalt met heldere kleuren en haarscherpe stofweergaves. Dit wollige avontuur komt uit op 3 februari 2017, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. In de game vind je ieder level uit Yoshi's Woolly World voor de Wii U, extra levels voor Poochy en de mogelijkheid om je eigen Yoshi-patronen te maken en via StreetPass te delen. Er is dus meer dan genoeg te doen! Je leest er alles over op onze officiële website voor Poochy & Yoshi's Woolly World.
Breiland is in gevaar! Op hun paradijselijke eiland in de Handwerkzee maken de Yoshi's plezier zoals altijd, totdat de pret ruw wordt verstoord door de gemene tovenaar Kamek! Ontdek wat er aan de hand is en leer de hoofdpersonages kennen in het gedeelte Verhaal!
Verken een wereld van textiel met Yoshi en zijn aaibare vriendje Poochy! Om bolletjes wol te verzamelen kan Yoshi vijanden opslokken, maar ook knopen losmaken of tegen wolmanden springen. Met de bollen wol kan Yoshi vijanden uitschakelen en schakelaars omzetten, maar ook nieuwe platformen breien. Ontdek wat je nog meer kunt doen onder Gameplay. Vergeet niet dat er overal geheimen zijn verborgen, dus let goed op en verzamel allerlei handige voorwerpen!
Kun je niet genoeg krijgen van Poochy en Yoshi? In de game kun je 30 korte stop-motionfilmpjes zien, die zijn gemaakt in samenwerking met de animatiestudio Dwarf. De video's werpen een blik op het dagelijks leven van dit tweetal. Kom meer te weten in het gedeelte Video's.