Nieuwe Nintendo Direct op 3 maart
2 maart 2016 – Nintendo heeft vandaag aangekondigd dat er op donderdag 3 maart om 23:00 uur een Nintendo Direct wordt uitgezonden met informatie over nieuwe Wii U- en Nintendo 3DS-games die in de lente en de zomer zullen worden uitgebracht. De presentatie wordt gegeven door Satoru Shibata, de directeur van Nintendo of Europe, en Ed Valiente van de afdeling European Publisher Business van Nintendo of Europe.
Ga om te kijken op 3 maart om 23:00 uur naar Twitch of de Nintendo Direct-website, waar de presentatie als stream wordt uitgezonden.