Reis naar het verleden om het heden te redden in DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past, een tijdloze RPG die nu uit is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Sluit je in dit grootschalige avontuur aan bij Auster en zijn vrienden prins Kiefer en Maribel om in vergetelheid geraakte landen in al hun glorie te herstellen.
Met de kracht van myterieuze stenen kun je terugreizen in de tijd en dorpen redden die geteisterd worden door allerlei monsters en toverspreuken. Verken kerkers, los puzzels op en neem het op tegen honderden unieke monsters in klassieke turn-based gevechten om werelden van nu en vroeger opnieuw vorm te geven.
Als je even geen zin hebt om de wereld opnieuw op te bouwen, dan kun je jezelf en je helden vermaken met talloze extra missies en andere activiteiten. Je helden doen onderweg ervaring op en je kunt ze meer dan 50 verschillende beroepen geven die toegang bieden tot nieuwe toverspreuken en vaardigheden.
In de game vind je hier en daar speciale stenen die Traveller's Tablets worden genoemd. Daarmee krijg je toegang tot bijzondere kerkers waar je krachtige vijanden tegenkomt. Vanaf de release worden er iedere week Traveller's Tablets weggegeven via de Download Bar.* Sommige van deze stenen bieden toegang tot gloednieuwe kerkers met sterkere vijanden. Andere zetten het verhaal van de game voort nadat je het hoofdavontuur hebt voltooid.
Beleef een episch avontuur waarin je de wereld opnieuw moet opbouwen in DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past, dat nu verkrijgbaar is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Lees er alles over op onze officiële spelpagina voor DRAGON QUEST VII: Fragments of the Forgotten Past.