Super Mario Odyssey komt op 27 oktober uit voor de Nintendo Switch. In dit nieuwe avontuur reist Mario de wereld rond om te voorkomen dat Bowser en prinses Peach in het huwelijksbootje stappen.
Tijdens E3 2017 zagen we hoe het team van Treehouse Live het Woestijnrijk, New Donk City en het Bosrijk verkende. Producer Yoshiaki Koizumi heeft ons meegenomen op een culinaire reis door het Kookrijk tijdens een speciale presentatie op gamescom 2017!
Sommige rijken in Super Mario Odyssey vertonen gelijkenissen met de echte wereld. Andere rijken, zoals het Kookrijk, hebben echter een fantasierijke of cartooneske sfeer. Yoshiaki Koizumi liet doorschemeren dat Italië en andere Europese landen met een gevarieerde keuken zijn inspiratie voor het Kookrijk vormden.
Mario kan zich in ieder gebied in Super Mario Odyssey in verschillende outfits hullen. In het Kookrijk draagt men vanzelfsprekend witte kokskleren! Zo te zien gaat hij flink kokkerellen. Pas op voor die braadpannen, Mario!
In dit rijk kun je ook een paar vijanden vangen, waaronder Hammer Bros. en Lava Bubbles. Lava Bubbles zijn een persoonlijke favoriet van Yoshiaki Koizumi, die tijdens de presentatie uitlegde hoe je op deze manier moeiteloos door de hete lava zwemt. Dat komt vast en zeker van pas!
Wil je meer gameplay uit het Kookrijk zien? Hieronder zie je de halsbrekende toeren die de experts van Nintendo of Europe uithaalden tijdens hun demonstratie.
Kom meer te weten over deze nieuwe game op de Super Mario Odyssey-website en volg het laatste nieuws op de Twitter-account van Super Mario! Ga naar onze officiële website voor gamescom 2017 om meer te lezen over de beurs in Keulen.