In de opnamestudio van project OCTOPATH TRAVELER
Hallo, iedereen! Ik ben Masaaki Hayasaka, Assistant Producer bij project OCTOPATH TRAVELER voor de Nintendo Switch. Een van mijn taken in dit project is het overzien van de muziekproductie voor de game. Vandaag is het voor mij een eer om aan te kondigen dat we recent onze laatste opnamesessie hadden, en de soundtrack voor de game nu volledig is!
Er zijn zoveel geweldige tracks in deze game! Muziek met een overworld-thema, ondersteunende liedjes voor personages, en nog veel meer. De muziek tijdens de gevechten zijn van een heel ander kaliber! Als ik eerlijk moet zijn, zijn dit de beste nummers die ik ooit tijdens gevechten gehoord heb, en ik kan niet wachten tot we ze met jullie kunnen delen.
Hallo, iedereen! Ik ben Yasunori Nishiki, componist voor project OCTOPATH TRAVELER. Ik ben dit jaar 32 geworden, en maak deel uit van de generatie die in hun jonge jaren RPG's speelde. Zelf heb ik een grote voorliefde voor pixel art.
Mijn doel was om een soundtrack te maken die onze emoties uit de kindertijd weer zou opwekken. Diezelfde gevoelens die we hadden als we een game voor ons kregen waarin we oneindige werelden konnen verkennen en avonturen zouden beleven waarvan ons hart sneller zou slaan.
Maar vanzelfsprekend wilde ik het verleden niet namaken, dus heb ik veel energie en passie gestopt in het 'ontdooien' van deze emoties op een realistische en dynamische manier die past bij deze moderne tijden.