Een nieuwe wereld wacht om ontdekt te worden!
Acht reizigers. Acht verschillende verhalen. Verken een nooit eerder geziene fantasiewereld in OCTOPATH TRAVELER, een meeslepende RPG voor de Nintendo Switch van de makers van Bravely Default.
Ontdek prachtige HD-visuals in 2D, een fantastisch gevechtssysteem dat met de regels van turn-based gevechten breekt, en diepgaande, individuele verhaallijnen die je meenemen over het wonderlijke land van Orsterra.
Begin je reis als een van de acht avonturiers, elk met hun eigen verhaal, talenten en doelen. Waar begint je verhaal? Met wie sluit je een pact? En waar ga je naartoe? Doe alles alleen, of ontdek tijdens je tocht elk van de onafhankelijke verhalen van de zeven andere avonturiers.
Elke held heeft een eigen verhaal, nieuwe invloeden op de turn-based gevechten van de game, en speciale vaardigheden die je kunt gebruiken. Experimenteer met deze unieke vaardigheden om vijanden te verslaan, missies te voltooien en de wereld om je heen te beïnvloeden.
Stel de vaardigheden van je team op de proef met een toegankelijk en uitgebreid gevechtssysteem. Gebruik de Talents van de avonturiers om de vijand in de luren te leggen en vernietig ze vervolgens met een uniek Boost-systeem. Je kunt tot wel vier helden in je team gebruiken, dus verwacht intense gevechten!
Ervaar de individuele verhalen van acht verschillende avonturiers. Je zult erop gebrand zijn om de wereld van Orsterra te ontdekken. Kom meer over jezelf te weten of voltooi opdrachten. De acht verhalen houden je op het puntje van je stoel.
Ophilia the Cleric: een wees die is opgevoed door Archbishop Josef. Ophilia begint een heilige pelgrimstocht, nadat hun vader plotseling ziek is geworden.
Cyrus the Scholar: een geleerde en professor. Cyrus gaat op zoek naar een oud boek dat uit de archieven is verdwenen.
Tressa the Merchant: een jonge handelaar die snakt naar avontuur. Tressa vindt een anoniem dagboek en verlaat de familiewinkel om meer te weten te komen over de auteur en zijn reis.
Olberic the Warrior: een ex-ridder zonder koning of koninkrijk. Olberic vindt weer een reden om zijn zwaard op te pakken als straatrovers een jonge knaap ontvoeren uit het dorp die hij gezworen heeft te beschermen.
Primrose the Dancer: dochter van een vermoorde vader. Primrose spendeert haar tijd als danseres in het plezierdistrict Sunshade, wachtend op de kans om wraak te nemen op degenen die haar vader hebben aangevallen.
Alfyn the Apothecary: een jonge genezer die ervan droomt om het rijk te ontdoen van ellende. Onder aanmoediging van zijn beste vriend besluit Alfyn zijn passie te volgen.