Als je geïnteresseerd bent in de nieuwste update van de uitbreidingspas voor Xenoblade Chronicles 2, nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch, spits dan je oren! Tetsuya Takahashi, Executive Director van Monolith Soft heeft vertelt ons meer over de komende updates van de game.
Gegroet Xenoblade Chronicles 2-fans! Ik ben Director Takahashi van Monolith Soft. Vandaag leg ik meer uit over de updates in versie 1.1.1 die op vrijdag 22 december worden uitgebracht.
We zullen het gebruiksgemak van de minimap verder verbeteren zodra we meer missies en extra elementen voor de tweede playthrough introduceren in 2018. We stellen je geduld enorm op prijs.
Monolith Soft zal in de toekomst nieuwe updates en verbeteringen uitbrengen, zodat je meer plezier zult beleven aan de wereld van Xenoblade Chronicles 2. In sommige gevallen kunnen we niet meteen alle fouten verbeteren omdat we tegelijkertijd bezig zijn aan de ontwikkeling van de uitbreidingspas. Zoals gewoonlijk stellen we je voortdurende ondersteuning voor Xenoblade Chronicles 2 enorm op prijs!