Op 3 maart ontvouwt zich een open-wereldavontuur zoals je nog nooit hebt gezien, in The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor de Nintendo Switch en Wii U.
Voor degenen die de game willen spelen op Nintendo's nieuwste spelcomputer, de Nintendo Switch, is er ook een speciale uitgave beschikbaar: The Legend of Zelda: Breath of the Wild Limited Edition.* We nodigden een wel heel speciale gast uit, de producent van The Legend of Zelda-serie, Eiji Aonuma, om de inhoud van deze buitengewone set eens goed te bekijken.
Neem eens een kijkje op onze officiële website voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild, voor meer informatie over dit enorme avontuur. Wil je meer weten over The Legend of Zelda-games, kijk dan ook eens op ons Legend of Zelda-portaal, of sluit je aan bij onze Legend of Zelda-community op Facebook voor nóg meer nieuws!