Kijk wat de amiibo van The Legend of Zelda: Breath of the Wild doen!
Wanneer je Link (boogschutter) scant, krijg je een willekeurige hoeveelheid vis en vlees, en misschien ook nog wel een handige pijl of boog!
Link (ruiter) geeft je een willekeurig aantal paddenstoelen, een wapen, en misschien een voorwerp voor je paard!
Er zijn nog vele andere amiibo die je tijdens dit avontuur kunt gebruiken voor een willekeurige hoeveelheid vlees of vis!
Bekijk onze officiële The Legend of Zelda: Breath of the Wild-website voor meer informatie over de game!
Je kunt ook onze amiibo-website bekijken om te zien welke amiibo allemaal compatibel zijn met de game.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor Nintendo Switch en Wii U verschijnt op 3 maart. Op dezelfde dag verschijnen de amiibo van de The Legend of Zelda: Breath of the Wild-serie of amiibo.