H2x1_NSwitch_TheLegendOfZeldaBreathOfTheWild_DLC_nlNL.jpg
14 februari 2017The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor de Nintendo Switch en Wii U is een van de grootste, meest meeslepende videogames die Nintendo ooit maakte. Terwijl het hoofdspel spelers meeneemt op een boeiende reis van vele uren en de vrijheid biedt om Hyrule op eigen tempo te verkennen, biedt de spelwereld ook ruimte voor aanvullende avonturen. Daarom is nu voor het eerst aanvullende content in ontwikkeling voor een hoofddeel in de Zelda-serie.
“De wereld van Hyrule die we hebben gemaakt voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild is zo groot en levendig dat we spelers willen aanbieden er nog meer in te beleven,” zei Nintendo’s ontwikkelaar Eiji Aonuma, de vaste producer van de serie. “We hopen dat deze nieuwe Uitbreidingspas fans aanmoedigt de game nog meer te spelen en verkennen, en er zo nog meer plezier aan te beleven.”