Het tweede DLC-pakket voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild, De ballade der Uitverkorenen, wordt in de winter van 2017 uitgebracht voor de Nintendo Switch en Wii U als deel van de uitbreidingspas* voor de game.
Tijdens het Zelda Masterclass-evenement op 7 juli op de Japan Expo in Parijs, kregen bezoekers een kort fragment te zien met nieuwe beelden van DLC-pakket 2. Laten we een kijkje nemen!
DLC-pakket 2 De ballade der Uitverkorenen introduceert een nieuwe kerker, een origineel verhaal en meer nieuwe uitdagingen. Tijdens het evenement bevestigde Eiji Aonuma dat je nog steeds als Link zult spelen in De ballade der Uitverkorenen, maar dat je prinses Zelda ook beter zult leren kennen.