Max Brass komt op 12 juli naar ARMS!
Goed nieuws, vechtersbazen! Er komt een nieuwe uitdager naar ARMS op de Nintendo Switch als onderdeel van een gratis update* op 12 juli. Maar wie is deze nieuwe deelnemer? Laten we een kijkje nemen!
Als je het ARMS-toernooi ooit hebt voltooid, ben je al bekend met de enige echte Max Brass, de grote baas en heersende kampioen van de ARMS-competitie! Als Max Brass zich oplaadt, kan hij zijn lichaam ontzettend hard maken zodat hij de stoten van zijn tegenstander nauwelijks voelt!
Maar dat is nog niet alles! Als zijn gezondheid beneden een bepaald punt komt, blijven Max' stoten opgeladen. Wacht eens even… dat klinkt net als Spring Man!
Net als elke andere ARMS-deelnemer neemt ook Max Brass zijn drie favoriete ARMS met zich mee als deel van de gratis update. Dit zijn de favorieten van Max!
Roaster – Deze vurige wanten verruilen nauwkeurigheid voor extra schade, dus pas op als je deze op je af ziet komen.