Yo-kai Watch Blasters, de spelstand waarin je lokaal kunt samenwerken, is uitgebreid met nieuwe, krachtige eindbazen, die je samen met vrienden kunt bevechten. Hoe meer spelers er meedoen, hoe meer eindbazen je tegenkomt!