Misschien ga je helemaal op in de wereld van The Legend of Zelda: Breath of the Wild en heb je niet veel oog voor de andere geweldige games die de Nintendo Switch te bieden heeft. Bovendien komen er in de loop van 2017 nog vele andere games uit! Vandaag nemen we een paar singleplayergames onder de loep die je nu of later dit jaar kunt spelen.
Hier kun je niet omheen: The Legend of Zelda: Breath of the Wild! Deze open-air adventuregame herdefiniëert The Legend of Zelda. Ontdek een wereld vol avontuur in deze grensverleggende game in de veelgeprezen serie. Waarschuwing: deze game kun je mogelijk niet meer wegleggen!
Zodra je Hyrule helemaal hebt verkend, kun je je verbeelding de vrije loop laten in Skylanders Imaginators. Maak je eigen Skylanders of gebruik bestaande varianten en ga zij aan zij met de almachtige Senseis de strijd aan in het ultieme avontuur om Skylands te redden. Zodra je klaar bent voor een andere epische game, kun je je geluk beproeven in de RPG I am Setsuna of de vele meeslepende melodieën in VOEZ ontdekken. Als je liever retro gaat, dan zijn Shovel Knight: Treasure Trove, Shovel Knight: Specter of Torment en Blaster Master Zero precies wat je zoekt.
Eind dit jaar keert de populaire platformheld terug in Super Mario Odyssey. Dit keer laat Mario het Paddenstoelenrijk achter zich en licht hij het anker van zijn luchtschip om op reis te gaan naar geheimzinnige, nieuwe locaties. Wat is er aan de hand met zijn pet? Zie ik daar een paar ogen?! Je komt erachter tijdens de feestdagen van 2017.
Alsof dat nog niet genoeg is, kun je in de herfst de strijd aangaan in Fire Emblem Warriors. Wie van grootschalige RPG's houdt, is vast blij om te horen dat Xenoblade Chronicles 2 dit jaar ook het levenslicht ziet.