Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove is de volledige editie van Shovel Knight, een klassieke actie-avonturenreeks met geweldige gameplay, gedenkwaardige personages en een 8-bits retro-uitstraling! Ren, spring en vecht als Shovel Knight met zijn machtige Shovel Blade op een zoektocht naar zijn verloren geliefde. Schakel de boosaardige ridders van de Order of No Quarter uit en neem het op tegen hun gevaarlijke leider, de Enchantress.
Maar dat is nog niet alles! Shovel Knight: Treasure Trove bevat ook vier extra games die helemaal los te spelen zijn! Beleef als Plague Knight, Specter Knight en King Knight afzonderlijke avonturen of laat de ridders de strijd met elkaar aangaan in een lokale Showdown voor vier spelers. Samen vormen de avonturen een grote, spannende saga!
Met Shovel Knight: Treasure Trove krijg je dat allemaal. Speel samen met een andere speler de coöp-campagne van Shovel of Hope, stel jezelf op de proef in volledige uitdagingen, vecht samen in Showdown en bekijk het met andere ogen in het speltype Body Swap. Hou de Shovelry in ere, verdien relieken en rijkdommen en ontdek hoe je gerechtigheid schept!