Je krijgt ook een voorproefje van het businessleven in je eigen stadsboetiek voordat de game uitkomt op 24 november!
In deze gratis demo duik je recht in de strijd van de Gevechtsarena en de Appelgrabbel, en kun je de bizarre uitdagingen van het Strijdtoneel vrijspelen!
Als je deze demo speelt en daarna de volledige game aankoopt kun je je opgeslagen spelgegevens overdragen en Meta Knight als speelbaar personage vrijspelen. Doorgaans kun je Meta Knight pas vrijspelen na het behalen van de laatste klasse in het singleplayer verhaal.
Kom te weten wie de allersterkste Kirby is tijdens de release van Kirby Battle Royale op 3 november.
Ben je op zoek naar meer gratis demo's? Ga naar deze pagina om alle Nintendo 3DS-games met beschikbare demo's te zien!