Bekijk hieronder de nieuwe games van Nintendo Selects.
Vandaag wordt de New Nintendo 3DS XL – Super Nintendo Entertainment System Edition uitgebracht. De retrolook van dit systeem brengt hulde aan het klassieke ontwerp van de Super Nintendo. De Nintendo 3DS-knoppen hebben dezelfde kleuren als de knoppen van het oorspronkelijke systeem.
De Nintendo Selects-reeks barst van de unieke en uiteenlopende gameplay-ervaringen, waaronder populaire titels voor de Wii U, de verschillende Nintendo 3DS-systemen en de Wii. Neem een kijkje op onze officiële Nintendo Selects-pagina om de volledige selectie te bekijken.