Laat het Paddenstoelenrijk ver achter je en ga op verkenning in een mysterieuze nieuwe wereld vol verrassingen in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers onderdanen, een hilarisch RPG-avontuur dat nu exclusief beschikbaar is voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.
Ga op reis naar het Booninkrijk met de hulp van een onwaarschijnlijke vriend om de criminele Cackletta op te sporen en de stem van prinses Peach terug te halen! Speel met het onstopbare dynamische duo Mario en Luigi om allerlei vreemde en unieke situaties doorstaan. Test je reflexen in gekke, turn-based gevechten waarin jouw timing alles zal bepalen.
Beleef een episch avontuur met kapitein Goomba in Schurkensaga: op zoek naar Bowser! In dit compleet nieuw en uitgebreid verhaal ga je samen met een bende bekende slechteriken uit het Mario-universum op weg in een avontuur vol tactische real-time gevechten, en beleef je het verhaal eens van de andere kant – dat van de slechteriken.
Ga achter de boosaardige Cackletta aan en haal de gestolen stem van prinses Peach terug in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers onderdanen, nu exclusief beschikbaar voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.