De eerste game in de Mario & Luigi-serie is terug met een volledig nieuwe look! Reis naar het Booninkrijk om prinses Peach haar verloren stem terug te vinden in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers onderdanen, een hilarische RPG boordevol actie, exclusief voor de diverse Nintendo 3DS-systemen.
In deze vernieuwde klassieker laten de helden Mario en Luigi het Paddenstoelenrijk achter zich en gaan ze op verkenning in een mysterieuze nieuwe wereld vol verrassingen. Deze keer bestuur je beide broers en kun je de unieke duoacties gebruiken om hersenkrakende puzzels op te lossen en de meest gekke gevechten te winnen tegen nieuwe en bizarre vijanden! Timing is alles in deze zenuwslopende gevechten. Let op de aanvalspatronen van je vijand en reageer op het juiste moment om de perfecte voltreffers te lanceren!
De kwade Cackletta heeft de stem van prinses Peach gestolen! Mario en Luigi reizen daarom naar het Booninkrijk met de hulp van een onwaarschijnlijke vriend om de criminele Cackletta op te speuren en de stem van prinses Peach terug te halen.
Mario en Luigi moeten samenwerken om allerlei bizarre situaties te doorstaan. Ontdek een wereld vol verrassingen, gekke personages en neem deel aan turn-based gevechten in dit komische avontuur!
Ga mee met kapitein Goomba in een hilarisch maar tactisch avontuur en word een onwaarschijnlijke held! Tijdens je zoektocht naar Bowser vecht je tegen gehersenspoelde vijanden en beleef je het verhaal eens van de andere kant – dat van de slechteriken.
Je kunt amiibo (apart verkrijgbaar) scannen die je helpen op avontuur. Verzamel stempels die je kunt inruilen voor unieke voorwerpen, speel missies vrij in Schurkensaga: op zoek naar Bowser! en voeg een gouden kapitein toe aan je team!