25 september 2017 – Fire Emblem Warriors verschijnt op 20 oktober voor de Nintendo Switch en de diverse New Nintendo 3DS-systemen, boordevol spectaculaire content. Maar fans krijgen daarna ook nog de kans om hun avontuur uit te breiden met diverse betaalde DLC-opties die dit jaar en volgend jaar op de markt komen. Alle DLC is apart verkrijgbaar voor zowel de Nintendo Switch als New Nintendo 3DS-systemen.
Fire Emblem Warriors is compatibel met de nieuwe amiibo-figuurtjes van Chrom en Tiki, die beide op 20 oktober worden uitgebracht. Spelers kunnen deze amiibo gebruiken om wapens en materialen te krijgen. Dit werkt ook met andere compatibele amiibo-figuurtjes, waaronder die van Marth, Ike, Robin en Lucina. Per dag kan een speler maximaal vijf verschillende amiibo gebruiken.
Wil je nog meer te weten komen over Fire Emblem? Bezoek onze Fire Emblem-website en volg de officiële Facebook-pagina van Fire Emblem voor het laatste nieuws over Fire Emblem Warriors en andere Fire Emblem-games!
Fire Emblem Warriors verschijnt op 20 oktober voor de Nintendo Switch en New Nintendo 3DS-systemen. Op dezelfde dag verschijnt een limited edition-bundel van de game, exclusief voor de Nintendo Switch. Deze in beperkte oplage gemaakte versie bevat naast de Nintendo Switch-game ook drie cd’s met meer dan drie uur muziek uit de game en 25 hoogkwalitatieve kaarten met afbeeldingen van personages.