Kijk hier naar een nieuw level van Xenoblade Chronicles 2 vanaf gamescom 2017!
Ben je ook enthousiast voor Xenoblade Chronicles 2 na de verslagen van E3 2017? Maak je borst maar nat! We hebben gloednieuwe beelden van de presentatie op gamescom 2017! Deze RPG van gigantische proporties komt dit jaar naar de Nintendo Switch, dus zet je schrap en werp alvast een blik op de volledig nieuwe omgeving van de game: het betoverende Uraya.
Kom later terug voor meer informatie over Xenoblade Chronicles 2, en houd onze Facebook-pagina voor de Nintendo Switch in de gaten voor meer nieuws.