Mario hijst de zeilen in zijn nieuwe grote avontuur in Super Mario Odyssey, exclusief beschikbaar voor de Nintendo Switch vanaf 27 oktober! Tijdens de laatste Nintendo Direct zijn we een hoop nieuwe dingen te weten gekomen over Mario's fascinerende avontuur!
We zagen een fragment van Bibberië in het Sneeuwrijk, een ijskoude wereld waarin het vriest dat het kraakt! Uiteraard waren er ook warmere wateren te ontdekken. Mario heeft namelijk op het internet zijn nieuwe strandoutfit onthuld voor zijn verblijf in Bubbelbeach.
Hieronder vind je de video met unieke locaties, de nieuwe snapshot-stand en nog veel meer!
Bij de release wordt een speciale Nintendo Switch-bundel uitgebracht. Hierin zitten een downloadcode** voor de game en twee opvallende rode Joy-Con-controllers.
Bij de release van de game op 27 oktober worden er drie nieuwe amiibo-figuurtjes (apart verkrijgbaar) uitgebracht van Mario, prinses Peach en Bowser in hun trouwkleding. Je kunt de Mario-amiibo scannen en tijdelijk onoverwinnelijk worden, met Peach krijg je een levenshart, en met Bowser kun je de locaties onthullen van de lokale munten.
Met deze amiibo kun je ook de hippe trouwkleding voor Mario vrijspelen. Deze outfit kun je ook verkrijgen door de game zonder behulp van amiibo te spelen.
Ontdek meer over de nieuwe Mario-game op de Super Mario Odyssey-website en hou een oogje in het zeil voor meer updates op de onze Twitter-account voor Super Mario!