Bekijk in onze Indie Highlights-presentatie enkele onafhankelijke topgames die naar de Nintendo Switch komen! Van teamshooters als Morphies Law tot de verhalende thrillergame Night Call, er komt een grote en diverse reeks indiegames in 2018 en daarna.
Ga naar onze gloednieuwe Indie World-website om meer te weten te komen over de games uit deze presentatie en houd ons in de gaten, want binnenkort kun je nog meer informatie verwachten.