Ontdek een nieuwe manier om Mario Kart 8 Deluxe te spelen met Nintendo Labo!
Nadat je de gratis software-update* voor Mario Kart 8 Deluxe hebt geïnstalleerd, kun je de motor als compatibele controller kiezen in het hoofdmenu.
Je kunt Mario Kart 8 Deluxe in de tv-stijl spelen met de Toy-Con-motor, of het Nintendo Switch-systeem direct in het dashboard van de motor plaatsen om te spelen waar je maar wilt! Andere opties, zoals de stuurhulp en automatische acceleratie, zijn ook beschikbaar als je de motor als controller gebruikt.
Mario Kart 8 Deluxe is de eerste game buiten de Nintendo Labo-software die Toy-Con-ondersteuning krijgt. In de toekomst zullen meer games compatibel worden met Nintendo Labo. Hou het nieuws dus in de gaten!