Het Mario Tennis Aces-onlinetoernooi van november is nu gaande!
Grijp je racket en bereid je voor: er is een gloednieuw onlinetoernooi gaande in Mario Tennis Aces voor de Nintendo Switch! Als je deelneemt kun je al eerder met een nieuw personage spelen: de technische Koopa Paratroopa!
Het toernooi vindt nu plaats en duurt tot 1:00 uur op 1 december. Denk je dat je het in je hebt om een tennislegende te worden? Laat maar zien op de tennisbaan!